אבחון פסיכודידקטי
מטרת האבחון היא אבחנה מבדלת בין קשיים שמקורם רגשי לבין קשיים בתפקוד הלימודי ו/או במערך הקשב
 
אבחון פסיכודידקטי

האבחון נערך במטרה לקבל תמונה מורחבת ולערוך אבחנה מבדלת בין קשיי למידה ולקות למידה ובין קשיים רגשיים.

התוצאות הרצויות / האפשרויות

דוח פסיכודידקטי חיוני וקביל לוועדת אפיון וזכאות, אשר יכול להקנות התאמות למבחנים לתלמידי בית הספר (כגון הארכת זמן במבחן ואפשרות להיבחן בע"פ) עפ"י דרישות משרד החינוך וכן לקבלת סיוע לימודי

דגשים לטיפול

הגעה לשעה הילד/ה עם שני ההורים (במידה ואחד משני ההורים לא יכול לבוא להשתתף בפגישת הערכה, חייבים להמציא אישור חתום על ידי שני ההורים המאשר את קיומה של ההערכה

תנאים לטיפול

האבחון מתקיים במסגרת של מפגש אחד עד שלושה מפגשים, תלוי ביכולת הקשב והריכוז של המאובחן ובהיקף האבחון הנדרש.

קהל היעד

ילדים אשר מתקשים בלימודים וקיים חשש שמדובר בקשיים ארגוניים.

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם




    TOP
    × דברו איתנו